tirsdag 5. mai 2009

Litt forsjelligt

Nok ein dag med bachelor skriving e øve, og eg kan kje sei at det va ein voldsomt effektive dag, men alt me får jorrt e bra da! :) itte å ha sotte på Kulturhuset i ca 6 timar, så jekk me ner på Meieriet for å drikka kaffi å ta et slag me Gruble:) nogge som e møye kjekkare enn å skriva bachelor:)

I dag har eg å Karoline spist den nye drillo isen, å den va kjempe gooe, sko ønska an aldri tok slutt!

Eg anbefale alle te å kjøpa an, einaste negativa me an va at an va litt dyre, 17,50 ,- men må man så må man:)

Dokke har vell alle hørt ein sang så går dokke på nervene, eg har ein sang eg ska "synga", men denne sangen går deg ikkje direkte på nervene, denne e barra irriterrande;

En båt er en bil uten hjul
to hjul det har også en sykkel.
Jeg gleder meg veldig til jul
for da får jeg så mye fint,
nå trur du at visen er slutt,
men det er den selfølgelig ikke
for visen den slutter jo nå...
............... ..... ...... ..............!!

Det så e litt driit e at eg vettkje kass melodi sangen har, men treffe du på meg så e det barra å spørr så ska eg synga melodien for deg :) det e jaffal sånnt at når me synge det sista verset, så vente du på et par linjer te, men dei komme ikkje, for viså slutte jo NÅ!:)

Å så i dag så brukte eg den gamle mobilen min ( den andre va uten strøm) så fant eg masse musikk eg hadde glømmt ut, å det e jo alltid kjekkt! som for eksempel Paolo Nutini, ein skotske artist som har ein herlige stemme å masse fine sangar, ein av mine favorittar e "New Shoes"




Denne sangen e kjempe bra, å Paolo Nutini e ein herlige fyr! Han har ein kjempe fine sang som hette "Autumn" den sangen e nyyydelige



Fant egentligt ingen bra videoar på youtube, så denne va den beste! p.s. ganske skarpe lyd, så best å ha litt lågt volum på!:)

På gjensyn!

6 kommentarer:

  1. Paolo ♥

    Eg òg vil spise Drillois :)

    SvarSlett
  2. Drilloisen var fantastisk! Den var om mulig betre enn eg hugsar frå gamle dagar! :D

    SvarSlett
  3. ja an va masse bedre i år!:)
    Tonje me kan spise is ein dag denne veka, eller når du komme tebake fra hgsd:)

    SvarSlett
  4. Drillo isen er over all naturleg evne, den er best! :D

    SvarSlett