torsdag 7. mai 2009

Hvor ble våren av?

Nå synes jeg at værgudene har lekt lenge med oss, så nå synes jeg at vi kan få finværet tilbake igjen!! i dag våknet jeg til lyden av stri regn, og hadde lite lyst å gå til skolen, men heldigvis så skulle vi møte 1 time senere, så da var det vertfall opplett når jeg gikk! :)

Dagen i dag har gått i veiledningsmøte, som vi faktisk fikk en del ut av, og videre jobbing med bachelor oppgaven. Hadde en effektiv dag i dag så jeg håper det holder seg :)
I helgen er det x-russefest her oppe i sogndal, så da er det full rulle for alle x russene, jeg skal heldigvis jobbe, og Thor Kristian har lovt oss Guitar Hero itte jobb, samt gooo mat :) så det gleder jeg meg til :)
Ellers nærmer jo 17.mai seg meg stormskritt, for min del er dette en ganske kjedelig dag, men med godt selskap og den nye drillo isen så skal nok 17.mai bli en flott dag :)

Hvordan er mai været hos deg ?

6 kommentarer:

  1. Gler meg til jobb på Laurdag! :D

    SvarSlett
  2. det komme te å bli så kjekkt det :)

    SvarSlett
  3. Meeeeh været kommer nok snart skal du se :)!
    Her stri regner det i dag, men vi har hatt utrolig herlig vær fram til nå så skal ikke klage over LITT regn... så lenge det slutter opp snart :) hehe
    Guitarhero <3 det er SÅÅÅÅ gøy det!!!
    kos dere :D

    SvarSlett
  4. Været her er vel mye av det samme som hos deg! Regn, vind, kaldt.. :( men kompanserer med kaizers konsert i morra!! :D

    SvarSlett
  5. me ska kosa oss kjempe masse Lene :):)
    å Ragnhild, er kan barra sei ein ting te deg..."LUCKY" eg og vil på Kaizers!!:)

    SvarSlett
  6. eg legge merke det at du har bytta fra dialekt te bokmål

    SvarSlett