mandag 11. mai 2009

Fin været er tilbake!

Etter ei helg fyllt med regn og masse russ, så kom endelig soooola tilbake! :)
I helgen jobbet jeg på x-russefesten og det var ganske så kjekkt, det var fullt hus og masse russ som skapte seg !:) Etter at russen endeligt "left the building" så kunne vi som var på jobb kose oss me lasange, og det smakte veldig godt!! :) Etter på så ble det som sagt guitar hero, og biljard for de som heller ville det :) Thor Kristian slo meg i gitar hero, men det va på hengande håret av å te :) hehe! Seint blei det og, va hjemma klokken 10 på søndags morgen og såv helt til 7 på kvelden!
Så i dag er det bachelor for full rulle igjen, det er jo bare 1 mnd igjen nå, men vi har kontrollen, sånn passe vertfall:)

Det som er ganske trist å tenke på er at jeg bare har 4 helger igjen her oppe i Sogndal, så er jeg ferdig! Jeg er jo ganske ferdig med plassen Sogndal, men ikke med alle folka, som jeg kommer til å savne noe helt utrolig masse! Men jeg håper nå på at eg kan ta meg en tur opp hit når det er noe som skjer:)

Ein ting eg kom øve her ein dag va at du kan vinna di egå vekt i is, og for ein is-elskar som meg så er jo dette helt fantastisk! Alt du skal gjøre er å svare på en fotball quiss, ja for det er i forbindelse med den nye drillo isen " comeback":) Du kan vinna ein haug med comeback is + ein frys å ha dei i:)

http://spesial.msn.no/comeback/

Men jeg får bachelorere videre!
Ta-ta

1 kommentar:

  1. e fikk 100% på kvissen :D så kanskje e vinner :D Is party hos meg i sommer:) i♥sol

    SvarSlett