mandag 25. mai 2009

Bedre sein enn aldri!

ja då har eg fonne ut at det e faktisk 11 dagar siden eg blogga sist, men te mitt forsvar så har eg faktisk ikkje hatt tidå! :)
I helgå hadde me klassefest, det begynnte med grilling på Heimen og siden ende me alle opp på Meieriet, der me danste limbo å hadde godt humør :) det va ein kjempe kjekkt kveld, og me satse vell på at den offisielle avsluttningen på torsdag blir lika bra! :) då blir det drikke, vin og sang på Hofslund, og eg tippa det kan bli litt tårer og! Men den tid den sorg !:)
Nå går det i bachelorering for fullt, eg har kje ord på kor hærligt det ska bli å få levert oppgavå, det blir heilt fantastiskt! eg og Karoline har bestemmt oss for å hoppa på fjorden den dagen oppgavå ikkje e i vår hender lenger! :) bli med den så vil :)

4 kommentarer:

  1. e gleder meg og :D elle nei det gjør e ikke..lol...

    SvarSlett
  2. Eg og blir med! til tross for at min bachelor ikkje har sett dagens lys...

    SvarSlett
  3. Eg gler meg.Håpa me får da lika kjekk som på lørdag.men grua meg og....:(

    SvarSlett