lørdag 2. mai 2009

BLÅTUR

Då va me komt tebake itte blåturen som tok oss te Førde på Rica hotellet:) det va ein kjempe bra tur å eg synns at alle i komiteen ska klappa seg sjøl på skulderen *klapp klapp*

det va liv å røra på Tresken , med piano vin å sang, me fekk teåme pianisten te å spela på øvetid, å heilt på slutten så spelte han "we are the world" så då va det alle mann opp på stolane for å synga for full hals! ganske så artigt!


Maten på hotellet va kjempe god, mitt valg av varm mat va ganske lett når eg såg at de hadde kjøttkaker me alt tilbehør! det va ein kulinaris nytelse! å te frokost så hadde de vaffler, nogge som eg og verdsette ganske høgt! :)

Alt i alt så va det ein konge tur som eg va heldige å få værr me på, då eg egentlig ikkje sko vore me! men då eg fekk jobb som sjåfør så fekk eg muligheten!:) *takk te den som trakk seg *


I kveld e det vell egentligt barra avslappning som står på programmet, muligens ein aldri så liten tur ner på vårt elskelige Meieri for å drikka ein kopp me kaffi og ta et slag me Grubble! :)

1 kommentar: