tirsdag 28. juli 2009

1...2..3..4.. I declare war ?

Då va eg begynnt på mi 3 veka ombord her, ska sei tiå fyke igronn! Snart e det mannskapsskifte å neste gong e det eg så ska i land :) Heidi og meg har skifta vakter og, så nå e det eg så går rundt å holde det ryddigt i lugarane samt vasking av privat klær, men det e nå ei greie vakt dette og, hørre på musikk mens eg vaske så blir alt så masse kjekkare !

Her ombord e det liv å røra, Kaare å Roger har meldt krig, det heile begynnte vell med at dynå å putå te Roger "forsvant" å det slutta me i dag at Roger fekk tobakks boksen sin skrudd fast i ei hylla.. hehe.. så ka det nesta blir får me vell veta te 10 kaffien i mårrå :)

Me ligge fortsatt rett utforbi land, men endelig e ROV`en begynnt å fungera, så me satse på at me får gjort onna det me ska, så kansje me får oss ein tur inn te land, då vett eg om mongen så blir fornødde !:) Været e fortsatt fint, men te torsdag e det meldt dårlige ver å masse vind, men det tåle me !

Eg glede meg te å komma him og eg nå da, tenkte eg sko reisa te Portugal ein tur å hilsa på minha amigos e amigas :) Så nå kikke eg litt på flyprisar, men det e kje akkoratt billigt da, men finne vell ei rå me det o. Eg har vertall kjempe lyst te å besøka de!




Bysså


Messå

2 kommentarer: