torsdag 6. august 2009

Hjelp, blir vi akterutseilte ?

Dagen for mannskapsskifte va kommt og me låg inne te land, eg ska sei det at eg har aldri vært så gla for å se ein lyktastolpe før som den dagen ! :) Me har jo logge ute i heile 3 uker uten så masse som å setta ei tå på landjordå ! Heidi å meg jobba så fillene fauk får å få onnagjort oppvasken itte middagen, me sko nemligt på land :)
Då fekk me oss i ein taxi, Heidi, Jens Martin og meg og sa enkelt å greit "nach sentrum" te sjåføren :)
når me kom inn te sentrum va alt stengt da, kun barane å resturantane som va åpent, men me fant oss ein koselige plass å slo oss ner :)


Me fekk besje om at båten sko gå fra kai 24:00 så då hadde me gooo tid :) tiå den jekk den å me hadde det kjempe kjekkt å koste oss masse. Plutseligt får eg ein telefon fra ingen ringere enn kapteinen som lurte på kor me va, å om me ikkje visste at me sko værr ombord 1 time før avgang?! ( klokkå va då 23:30, 10 minutter seinare ringte han IJENN ), nogge som me ikkje visste i det heila tatt !Detta va visste ein uskreven regel som me burde visst ! men me fekk nå tak i ein taxi itte litt om å men, å einaste me sa te sjåføren denne gong va " schnell bitte" , han lo godt då når me foklarte situasjonen på litt gebrokkent tysk :)

Me kom oss ombord 10 minutter før avgang, å fekk me oss nattmaten før me tok kvelden :D
Så blei me ikkje akterutseilte denne gongen, kansje neste gong komme me oss ombord i sluså :D hehe


So Long

Ein liten morsomhet på slutten :) de sko kansje ha bytta ut V`en me ein F ? :)

1 kommentar: