fredag 24. juli 2009

Julastemmning ombord på Fjord

Siden det i dag e 24 jul (i) så slo me te med pinnakjøtt å ribbe middag å sjøsagt riskrem te dessert ( som btw eg lagde :) årets fysste julamiddag e onnagjort, nå e det barra 1 ijenn :)
eg må sei at denne "tradisjonen" e for meg ukjennt, men kjekkt va det. Einaste me mangla va nissen å julatreet :)
I mårrå e det alledere lørdag ijenn, veken fyke, å helgene blir kortare, snart e det him ijenn!

Nå e me gått mot land ijenn, ska ligga rett utforbi nå, kor lenge det e snakk om har eg kje peiling på :) men det e kjekkt med mobil dekning ijenn. E jo litt ergeligt da å konna se land, men ikkje gå der, hadde jo vært kjekkt å fått seg ein tur i land for å kikka litt rondt! men men me har det nå kjekkt ombord o da, mangla ikkje på det .

I mårrå blir det vell et slag me Buzz, får håpa eg e lika "kjappe" ennå, for eg lika ikkje å tapa! we shall see.

Nå e det straks ein dusje ittefyllt av litt kveldsmat!

ship`o`hoy

2 kommentarer:

  1. om du ikke er like kjapp, kjenner e deg rett, gjør du vel bare som Ingrid Espelid Hovig å jukser littegranne :P i u know i love uuu mariaaa :)

    SvarSlett