lørdag 18. juli 2009

Helg at last :)

Ja då va det lørdag allerede, vekene går jammen mg fort! :) i dag har me litt styggare ver enn det me har hatt, kjenne godt at det bevege seg, men då får eg nå såva godt i nått, vugga i søvn:)


Før eg reiste ut på Edda Fjord har eg hatt så lyst på risengrynsgrøt, å endelig fekk eg det, å det va ein fryd, å te middag va det biff me masse tilbehør! eg fekk då æren av å laga forretten, som besto av honningmelon og parmaskinka, ikkje det vanskeligaste å laga, men eg blei ganske så fornødde me de:)
Men nå e det herligt å slappa av på lugaren ein liten time før eg går ner i dagligrommet å spise masse snooop, sjølivet mangle kje på godene for sei det sånnt! :)


I mårrå vente ein nye jobbedag, å før eg får snudd meg om så e det blitt nye veka :)

TaTa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar