lørdag 25. juli 2009

QUEEN OF BUZZ = ME

då va lørdagen øve å me går mot sløvedag nr 1, nemligt søndagen! Men her ombord e det kje så store forskjell da, lettaste måten å holda kontroll på dagane e å se ka så e te middag :)

I dag har me logge nærme land ijenn å det betyr mobil dekning, å det e stas! det e kje akkoratt ein kvardagslige ting her ombord. Så då fekk eg ein hyggelige telefon av min mormor, så seie at hu ikkje vil ha mamma dei him fra Spania for hu e redde de e smitta av svina influenså, å får hu det stryke hu me jaffal, hehe, *gotta love her*

Så va dagen øve å kvelden kom, då kom tiå der eg sko visa ka eg va go te, nemlig Buzz! Eg regjerte spelet, å knuste de andre and it feels GOOD! :)

Men nå e det natta for min del

good night peeps <3 <3

p.s eg ska ærligt innrømma at eg vant kun 1 gang av 3 da, men uansett så hadde eg bra poengsum !!

1 kommentar: