tirsdag 21. april 2009

Stao no pao Sogndal !

Stao no pao, superlag frao Sogndal
Da er ikkje noken som kan slao oss no
Stao no pao, superlag frao Sogndal
Da er ingen andre som er lika god
Når Sogndal er pao topp
Mao dei andre heilt gi opp
Når Sogndal er i form
Tek me dei med storm.

Me scora masse maol
Pao Fosshaugadn er da skraol
Gjested`n dei mao svi
I toppen skal me bli
Stao no pao, superlag frao Sogndal
Da er ikkje noken som kan slao oss no
Stao no pao, superlag frao Sogndal
Da er ingen andre som er lika god
Dei sa: "Dere er for små!Hvordan skal nå dette gå"
Men sogningar har tæl
Spelar "fotbadl" med sjel.
So prøv å slao oss no
Kanskje vil de dao forstao
At Sogndal, me er best
Også her i Vest!
Stao no pao, superlag frao Sogndal
Da er ikkje noken som kan slao oss no
Stao no pao, superlag frao Sogndal
Da er ingen andre som er lika god
I SVART OG KVITT ME STORMAR FRAM
BADL GAOR FRAO MANN TIL MANN
HAR DU SETT EIN SLIK TEKNIKK
EG TRUR DEI ANDRE FAOR PANIKKING
INGVAR STADHEIM, HAN ER KLAR;"DA BESTA LAGET LANDET HAR"
DRILLO, DRILLO - KOM Å SJAO
LANDSLAGET - DEI FRI KAN FAO"



I dag va eg på Sogndals kamp, dei spelte mot Ham-Kam og dei vant 1-0 :) wohoo, what a feeling!nei, ærligt talt så e eg kje så fotball interresert, men kjekke spelerar å sosialt samvær e gøy! :)

Litt forsjellige bilder fra stemningen på kampen !














3 kommentarer:

  1. Hurraaaa! 3 poeng til Sogndaaaaaaaaal ;D

    SvarSlett
  2. WOHOOOOOO heia Sogndal. Eg såg Bekko på TV trur eg, såg etter dokke også. Men men

    SvarSlett
  3. HEILE STADION *klapp klapp klapp* det var gøy med kaaaaamp ☻

    SvarSlett