onsdag 22. april 2009

Bokstaven A

Som eg blogga om tidligare så tenkte eg at eg sko hiva meg på denne alfabet trenden :)
Så her komme den fysste bokstaven i alfabetet

A for Artick monkeys - et kult indierockband fra Sheffield i England. Eg like musikken kjempe godt å det e kul musikk!

A for aktivitet - eg synns det e kjekkt å værr i aktivitet, trening gjør meg glad!

A for Alkymisten - Ei fantastiske bok av Paulo Coelho, har kje tall på koss mongen gonger eg har lest den bokå, eg synns u e lika kjekke kvar gong! anbefales!

A for Australia - Et amazing land, som eg vil og må tebake te!











" I bet that you look good on the dancefloor"









Å værr i aktivitet e bra!








Om å lytte til sitt hjerte, forstå tegnene livet gir, og følge sine drømmer.




Lifes good down under!

Her e dei A`ane eg kom på, så nå kan du komma med dine :)

2 kommentarer: