tirsdag 28. april 2009

Hei hopp

Hei hei alle i hopa:)
ja det er en stund siden jeg har blogget nå, men hva skal man si når bachelor skriving opptar all min dyrebar blogge tid?:)
dagene går i bachelor skriving opp og ned i mente! er egentligt piss lei, men må bare se positivt på det, snart er det sommer , sol og sang! trallalla !:)
Jeg fant ut noe kjempe trist i går....og det er at min kjøre tivoli radio er blitt ødelagt! BUHUU
det kommer ikke noe lys ut av den , og det er noe som skramler når jeg rister på den ..that cant be good ?men jeg håper på et mirakel! *krysser fingrene*

Litt bilder fra bachelor skriving :)


jada, bildene snakkes vel for seg selv :)


Pinky and the Brain?




Rotta 1 og Rotta 2?

Ja, som vi ser har vi en del digresjoner underveis, men det må til for å holde humøret opp! :) I morgen er det general forsamling på Meierier og jeg oppfordrer alle til å komme, det blir bra! "goo Karoline" :)

Nå er det tid for en kopp kaffe !
Hei så lenge!

Hva gjør du når bachelor skriving blir uutholdelig?

1 kommentar: