mandag 20. april 2009

Hei alle i hopa

Nå e eg nettopp kommt hjem fra kickboxing å det va fantastisk kjekkt, men ekstremt slitsomt! men eg synns Tonje å meg fekk det bra te, sjøl om eg ein periode trudde eg særiøst sko omkomma! så det ska bli et fast mandags program tenkte eg, så ska me se om me blir i fit shape te o`store sommer! :)
På lørdag va det kjære Haugesundsbandet Vamp i Sogndal, eg jobba onna konserten, men fekk me meg heile konserten å det va et magisk øyeblikk! Scenen va pynta me levande lys å det skinnte i blått å Vamp va magiske på scenen. Ein av mine favorittar e sangen " Amanda" den synns eg e utroligt fine:) men så har me jo og Tir Nà Noir som jo e å blir ein fantastiske sang.


( fant jo ingen video på youtube) !


Konserten va vellykka å det va ein kjekke dag på jobb. Kan anbefala den nya platå te Vamp så hette " St. Mandag"

Nå ser eg på Tangerudbakken, og det e kjempe kjekkt! den super herlige gjengen så har så masse å gi :)

Har endelig begynnt å bli friske fra forkjølelsen, å det e ein befrielse, men det e jo tiå for forkjølelse. Våren begynne å slå inn for fullt og me kler av oss, då e det gjort :) men takk for Kleenex me balsam :)

4 kommentarer:

  1. Du må prøve Kleenex med menthol:)

    Kickbox va megacoli:) Gla for at vi gjekk:)

    Og konserten va faktisk magisk:) Det har eg skrivd på min blogg òg:D

    SvarSlett
  2. Konserten var fab ;)
    gleder meg til neste kickboxing:)

    SvarSlett
  3. ja den va heilt amazing :) eg og glede meg te neste kickboxing :) det va kjempe kjekkt, døg hardt! :)

    SvarSlett
  4. I ♥ VAMP :) i dont love kickboksing tho... ☻

    SvarSlett