torsdag 16. april 2009

Back in Da Valley!

ja då va ein gooo å longe påskeferie øve for denna chickå! å eg har nøte kvart sekund av an.

Reiste hjem på torsdagen 2.april, å det va herligt å komma him te dekkt bord å familie+venner !

på onsdagen reiste eg å mitt kjære søskenbarn inn til Hardanger te besteforeldrene våre som har hytta der inne! å det inne e det heilt fantastisk, våkne opp te foglakvittring å brusingå av fossen :)




Når me kom inn så stod de klar å grilla på terrassen å me fekk goe grillmat å mor sin himalagte eggasalat..mmm, i can still taste it :) Me fekk tid te å fiska og, men me fekk ingenting dog, men far fekk ein flotte vill-laks på 3,5 kg












vår flotte tur tok slutt på onsdagen å då kjørte meg hjem ijenn i Christina sin nye bil, ganske snedden om eg må sei det sjøl l:)
Ellers har eg hatt det supert hima i vakre Skudeneshavn, vore me venner å hatt det kjekkt! Sitt 2 filmar i påsken o faktisk


1. "en shoppoholikers bekjennelse"

2." The international"

Begge to va jo kjekke filmar,men personligt likte eg best nr 2 :) litt mær action å Cliwe Owen!:)


Diverse bilder fra påsketuren vår :




"eg kan gå på vannet"






"vårt vakre paradis!"



jada, ikkje alle bilder e lika flotte :)

Så nå e eg vell klar for dei 2 siste mnd i Sogndal, det ska bli fantastisk å værr ferige me skole å begynna på sommaren :)

1 kommentar: