onsdag 12. august 2009

Siste onsdagen ombord ! :)

Så va siste onsdags-arbeidsdag øve o, å godt e det ! :) Dagane går heldigvis ganske fort da, å vips så e det hjemreise !
I dag når eg jekk opp på lugaren min, så hadde kapteinen vore å lagt ei dokument mappa me dørå mi! å godt e det , så sleppe eg å snika meg rondt på ein Østensjø båt me Solstad dokument mappa !
Eg glømte å nevna at me har fått oss ein nye stuert ombord,Katerine, ei stuertinne så lage fantastisk go mat ! :)

Nå e det fotball kamp det går i nere i messå, så då stikke eg opp på lugaren å ser simpsons heller, kjekkare det ! :) Homer vinne alltid :)

Me ligge nå rett utforbi Willhelmshafen, der me begynnte, å ska se øve kabelen som e lagt, så håpe me at alt e bra å at de ikkje trenge fiksa opp så masse.

Tata .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar