fredag 2. oktober 2009

Maria onboard, how I adore :)

då va eg ute på Edda Fjord igjen,( endeligt nogge å blogga om ? ) and im loving it ! det va herligt å komma seg ut på sjøen og i arbeid igjen itte 5 veker med reising og "daffing" ! Ikkje at eg mislike daffing, eg e ganske stor fan av det ! Nå ligge me utforbi Rotterdam, å det e planlagt å legga te kai på lørdag klokkå 12.00, så får me håpa at me ska ligga litt, sånnt at me får sotte litt "landbein", det e jo alltid lika kjekkt :) Aldri har eg vore i Rotterdam heller, så det blir ei nye nål på karte :) Været her ute e så som så. 1 veka hadde me blikkstillt hav, så satt Heidi og meg ute på dekk å slikkte sol det me va goe for :) men nå har Kong Vinter begynnt å komma, å det merke me..ehh... eg vertfall :) I natt va dte ganske så gyngete og verre ska det bli. Heldigvis for meg så blir eg ikkje båt sjuke *bank i bordet*

I min friperiode har eg vore i PortuGAL å besøkt venner, å det va knall kjekkt. Det va herligt å komma seg vekk og ner te varmen. der nere va me "big fans" av strandløve trenden og picnic trenden, og me tok fatt i kvar ein sjanse me fekk te å brifa me store strandhåndkler og picnickorg ! å eg må sei at me va jysla flinke te det ! :) ellers så va det totalt laxing og seine kaffi besøk på byn :)

Eg har begynnt å stressa litt med tanke på julapakkar allerede eg, då det jekk opp et lys for meg at eg må handla alle pakkane i tidsrommet 27 okt te 24 nov, og eg e kje akkoratt kjennt for å handla inn i go tid ! I fjord blei Statoil koppen ein god løysning !:) Men dette ska vell gå det og, må man så må man ! Men eg har kjempe lyst på jula shopping i Køben...noggen så har lyst ? :)

Hjemma på "sydperlå" sjer dorr ting å tang og, så når eg komme hjem ska eg se tvillingane te na Torill og datterå te na Idun :) å det glede eg meg kjempe masse te! og tenk at de fekk på samme dagen! Awesome! :-)

2 kommentarer:

  1. Der var du på jobb igjen ja:)Godt du ha kost deg i friperioden, Portugal var sikkert fantastisk,sikkert kjekkt ver der igjen.fikk du helst på vertsfamilien din?å tenk so kjekkt å komma heim te tre små bebisa etter ein periode på jobb:)kos deg på jobb,beundra deg,klara ikkje litt bølge ein gang.kos fra Kristian og

    SvarSlett
  2. ja det va fantastisk :) fekk hilst på alle sammen å eg koste meg kjempe masse :)
    ska innrømma at eg har hatt ein dag me sjøsjuke eg og :) men då va det grævla dårligt ver og! hehe
    stoor klem tebake te Kristian og deg :)

    SvarSlett