fredag 7. august 2009

Boa Noite de Edda Fjord!

Då va det ijenn blitt leggetid på Fjord, og nok ein arbeidsdag e øve, å i mårrå e det barra 10 arbeidsdagar ijenn :) må sei eg glede meg te å kjenna ei aen loft enn sjøloft ! :) ikkje at eg får så masse av na da, springe jo barra rondt fra lugar te lugar å reie senger å vaske dassane te folk! men det e jo ein liten spenning i det og da, ska kje stå på det ! Når u Heidi hadde lugar vaktå fant u både 1 og 2 truser fint lagt onna putå te folk :)

I mårrå ska den siste grøten bli konsumert, å som Knut seie, så får me ta oss 2 barra for løye :)


Blei jo sjølsagt ein aldri så liten Buzz kamp, men ka ska eg sei, kan nå jaffal ikkje kalla det kamp når eg vinne me øve 2000 poeng :) * buzz queen once again*



Et aldri så lite bilde av månen som spegle seg i sjøen, e kje akkoratt som om me får se nogge aen speglemåte her ute !

God natt te alle folk å fe !

2 kommentarer:

  1. :)bli godt me fri rekna eg med,sjølv om da virka som dukosa deg på jobb.rekk duein tur til Bergen i friien din?klem

    SvarSlett
  2. ja det ska bli godt :) eg storkose meg eg, men itte 5 uker så blir ein lei :) ! eg ska se ka eg kan få te, tenkte eg sko te Portugal ein tur, men eg har jo 5 uker me fri da, så ska kje se vekk fra at eg tar meg turen te bergen :)

    SvarSlett