søndag 28. februar 2010

Hoal Buenos Aires!

Hola todos!
Då va me kommt oss ner te Buenos Aires og varmen, og me lika det !
Flyturen ner va vell så å sei den verste flyturen gjennom tidene, då me havna midt inni ei klynga av argentinske ungdommar som hadde vore på studietur i Frankfurt! Og dei konne det me å snakka, me fekk kje blunda på 12 timar, for dei hång enten øve oss, eller stod på siå å brølte å lo, så når me landa trengte de ikkje be oss to gonger om å forlata flyet! Kom oss vell gjennom pass-kontollen og gikk for å henta bagasjen. Der fekk eg min, og me venta og me venta, heilt te bagasjebåndet stoppte, men ingen Maggi ryggsekk. Sååååå måtte me venta i kø for å rapportera det, Maggi va oppgidde og stuptrøtte, og eg like så , men så fekk hu nå 200 pesos, så då fekk pipen ein aen tone!

Hostellet me bor på hette " Art-factory" og e ganske hippe! Her har de gitt kunstnerar frie tøylar når det komme te dekorering av vegger, og det e blitt et ganske bra resultat. Takterrase har de og, og frokost kvar morgen! Så me nyte sløve dagar! Ska kikka på leilighet i mårrå, så satse på å ta den i bruk på tirsdag !

I dag har me vært på marked, og eg trur me begge e enige at det må værr det lengsta markedet me har vore på, det va gigantisk! Mye folk og masse masse spennande ting og se på! Men teåme hardbarka skuddensbuar blir slitne i beinå itte mye trasking, så nå e me tebake på hostellet, litt røare enn me va når me jekk ut! For solkrem har me ennå ikkje skafft oss :)

I mårrå begynne me på spankskurset, så det glede me oss kjempe masse te, og på onsdag e det " drinknight" me heile Connect 123 gjenge, så det blir kjekkt å få treffa alle folkå.

Nå så me endeligt har fått oss ein adapter ( kun 5 pesos , thumbs up ) så ska me blogga når me får annledning!

Stay tuned for more!

CIAOO!

3 kommentarer:

  1. Så kjekt at dokke e vel framme og kose dokke:)
    Kjedeligt me flyturen og baggasjen da, men rekne me d allerede e glømt!!!:)
    Nyt varmen, har kje den her jaffal....og kos dokke videre...
    glede meg t flere oppdateringar:)

    SvarSlett
  2. åååå de har sol og varme!!! Det vil eg og haaa!!! ;) hehe....så kjekt de har komt dåke trygt fram då:) Du må legga ut masse bilder!! Gleda meg til å sjå de;) Kose dåkke masse!!! ;)

    SvarSlett
  3. Hei Maria :-)
    Kjekt å høre at dere koser dere. Her hjemme er det ennå snø, blir vel liggende til 17. mai.
    Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det på jobb.
    Snakkes på Skype.

    SvarSlett