tirsdag 9. februar 2010

going abroad!

Hei hopp!
oj-oj-oj her va det lenge siden eg har blogga! Men min unnskyldning e at eg har kje så masse å blogga om fortiå, men det komme. Nå e det kje lenge te maggi og meg reise te Argentina, å då ska me holda tempraturen oppe på bloggsiå :) Me reise ner te Argentina den 26 februar, å då ska me jobba for ein organisasjon, connect 1-2-3,i 2 mnd- då ska me jobba frivilligt på et barnehjem! Å det glede eg meg kjempe masse te. Så blir det tur te Bolivia, Chile, Peru, Mexico- kansje uruguay å paraguay :) før me ende turen med 1 mnd i USA :) Så me ska holda dokke oppdatert så sannt me kan :)

CIAOOO.

5 kommentarer:

  1. ååååå maria e missunner deg! høres jo knall kjekt ut!!! jeg reiser og 26. feb...men til England i to uker... selvom jeg gleder meg som fanken høres dine planer hakket mer eksotisk ut... savner deg :)

    SvarSlett
  2. høyrest kjempe spennande ut Maria.sånne plassar ein kanskje berre reiser til ein gang:)rekna med da bli mange postkort som detter ned i postkassn min framover:)))

    SvarSlett
  3. Herlighet, det høres spennande ut! Gleda meg til bloggoppdateringa når du e på eventyr :)

    SvarSlett
  4. ja det blir super bra :) så skal prøva å blogga med ein gang eg får muligheten :)
    Stini: Alle så vil ha postkort må senna meg adr på facebook :D tihi:)

    Karina: england e jo super kjekkt:) dog kaldt :p miss u 2 *

    SvarSlett
  5. Gleda meg t å følla deg på turen her på bloggen:)

    SvarSlett