søndag 20. desember 2009

4. søndag i advent

Kun 1 heile arbeidsdag igjen så e det avgårde kåre, å det ska bli herligt! Men det kan se ut så eg komme hjem te reggen da, ifølge Storm.no, men men, har nå hatt noggen herlige snøstormar her ute på havet og !
Nå ska me reisa hjem fra England, trodde det sko bli Rotterdam, men den gang ei, men ett fett igronn, så lenge eg komme meg hjem :D så då blir det fly fra Heathrow 19.50 å annkomst stavanger 22.40 , såå komme den lange kjøreturen hjemøve ! *SuKK*

Eg har jo sjølsagt åpna noggen pakkar i kalenderen min og, og eg har fått ting som Norgers spillet ( reiseformat), hårspringar og hårbånn :D Ypperlige pakkar :) *takk*

Så då får me sei takk for denne adventstiå og se fram te neste ! :)


Vi tenner fire lys ikveld
og lar dem brenne ned,
for lengsel, glede, håp og fred,
men mest alikevell
for fred på denne lille jord,
der menneskene bor.

1 kommentar:

  1. hurra for juleferie! her i huset er det max avslapping på 4. søndag i advent :)

    SvarSlett