mandag 26. april 2010

Hallo!

Te alle dokke norske som følge bloggen min :D
Eg ska skriva spansk kvar dag nå, men eg ska og prøva å skriva norsk og. Det e god trening å skriva på spansk + at eg har noggen spanske følgerar som då kan retta på meg :) !
Meeen altså, her nere går tiå så sykt fort, kan kje fatta at me har vært her i 2 mnd allerede! Kun 4 mnd igjen, det e sykt å tenka på!
Helgå har vært kjempe bra, dog merkelig. På lørdagen va me i La Boca som eg sa tidligare å det va kjempe kjekkt, men på kvelden va me på en fest. Det va i et hus som sko rivast så det va ingen regler! I invitasjonen stod det svart på kvitt " ta me hammar " *lol*
De hadde egen Dj som spelte og samt et sirkus show med akrobatikk og det hele! Det va ein ganske sprø kveld, aldri opplevd maken, men kjekkt va det ! :)

Idag ska me på nogge som hette " La Bomba del Tiempo" nogge som e heilt fantastisk kult! Har vært ein gong før, men går igjen med glede. Ska gå me resten av folkå fra spansk skolen !


Både Maggi og meg synns det ska bli godt å reisa videre, sjøl om me, eg jaffal, komme te å savna byen og folkå masse. Tippe me komme te å reisa tebake ein dag ! :)
Men det ska bli herligt å se andre plasser og, pluss at det e billigare i dei andre landene! :)

Fornødde nå Christina ? :) Hehe!

3 kommentarer:

  1. shit,it`S på norsk:)godt sjå deg skriva på norsk igjen søta:)Bra du kosa deg,tok du me deg hammar forresten?:)Imponert over spansken din,sjølv om eg ikkje skjønna nåke ser da veldig profft ut:)God reise vidare:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjekt å følga litt me på dåkkår der borte, å d ser ut så dåkkår leve livet;) God reise vidåre:)

    SvarSlett
  3. ja nå va eg veldig fornødde:)

    SvarSlett