torsdag 26. mars 2009



Woho, idag har eg hatt min siste forelesning, det e ein herlige følelse, dog eg ekje heilt ferige da, har jo bachelor å arbeidskrav som må leverast...åja...har ein eksamen ijenn o:)



I kveld ska eg, Karina, Karolin og Ruth laga pizza å se på tv, eventuellt film , å det glede eg meg te!


då eg synns den beste pizzaen e toppa av det mesta, som tortilla chips,soltørka tomater,sopp...you name it...så må eg i dag ta hensyn til mine søte små :)

å uansett blir det kjempe bra!






Te middag i dag hadde eg pannekaker av alle ting, nogge som eg ikkje har hatt på ein evighet, som alltid e den fyssta kakå totalt mislykka, men resten blei ganske så bra om eg må sei det sjøl :) så i mårrå blir det pannekaker te lunsj :)
jaaaa, eg må kje glømma ein kjekke konvolutt eg fekk i posten forleden, fra ei litå kråka i Harstad, bedre kjennt for andre som Unn Pizzabunn :p hu sennte meg då et rosa fint kort for å gratulera meg me dagen :)






4 kommentarer:

  1. Karolin? lol... takk for at du er litt hensynsfull, selv om e kan plukka av og :) og btw....første pannekaken min blir og ALLTID fucka...hva hadde du på pannekakene? bringebær/jordbærsylt? sukker?

    SvarSlett
  2. nam :) d såg godt ut :) og på pannekakene skal d jo vere blåbærsylte, Karina ;)

    SvarSlett
  3. Pizzaen ikveld vart uansett god, og det var noko for einkvar smak:)ikkje sant Karina;)

    SvarSlett
  4. Pizzaen va kjempe goe, å ja Henriette, blåbersyltetøy e best på pannekaker :) men eg måtte då nøye meg me litt sukker:)

    SvarSlett