søndag 29. november 2009

adventen e her =)

Då va advent kommt her ute på sjøen og, og nå e det kun 1 mnd ijenn te jul =) eg GLEDE meg ! Har fonne fram litt julapynt idag og, et par nissar å noggen stråhestar, muligens reinsdyr, e kje så lett å se =) Å vett dokkor ka eg har fått me meg ut her ?? Adventskalender, som mamma har lagt te meg, eg har den beste mammen!

e kje den fiine ! Den har eg hatt siden eg va liten, då sydde mamma kalender te meg =) så eg glede meg te tirsdag for å se ka eg har fått, så stay tuned viss du vil veta det =)

dagane går fort, å me låg te kai i 5 dagar før me for ut, men me ska nok inn ijenn snart, det e jo kje akkoratt ver for denne ROV, exalibur hette an, men eg synns ikkje an leve opp te navnet akkoratt ! =)

tenke eg sko avslutta me 1 verset for advents tiå :

Så tenner vi et lys i ikveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstedet.
Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.

6 kommentarer:

  1. Så heldige du e da så har fått adventskalender:) eg har fått sjokoladekalender av svensken..hehe!!!
    må holla oss oppdatert om ka så e inni pakkane då:)

    SvarSlett
  2. uu har du =) var rolit ;) eg ska holda dokke oppdater kvar dag =)

    SvarSlett
  3. Den snille mammen sier...
    Hei Maria:-)
    Høres ut som om du trives godt ombord.
    Du klarer nok å lage julestemning for gjengen.
    Gleder med til å høre hva du får i kalanderen i morgen....

    SvarSlett
  4. Ok, eg e spennte...ka fekk du i kalenderen i dag???:) eg fekk sjokolade...hehe

    SvarSlett
  5. ååå,so kosli.snille mamma du ha:)eg ha ikkje kjøpt meg kalendar enda.kanskje eg må kjøpa meg ein flax-kalendar imåro:) Ke fikk du idag da Maria? :)klem

    SvarSlett
  6. har lagt inn innlegg om ka eg fekk i dag =) crizzy, sei ka du får i mårrå o då :P
    Stini eg stemme for Flax kalender ! =)

    SvarSlett