tirsdag 9. juni 2009

Sommarferieee :)

Endelig, itte lang om lenge så fekk dei 3 bachelorettene Karina, Karoline og Maria levert sin bacheloroppgava.. og det va ein stooore lettelse for alle 3 :)
Det va ein fantastiske følelse å gå inn i skranken på HISF for å gi fra seg oppgavå, nogge eg å Karoline feirte me kvarsein is :)

I dag e det både ein gledens dag å ein sorgens dag...Karina reise nemligt fra Sogndal i dag, å me komme alle te å savne na kjempe masse, det blir kje det sama uten ændalingen !!Men me ska jo snakkast i sommar da :) :)

I mårrå blir det middag på Dr.Hagen, for å feira alle me innlevert bachelor !:) så det blir bra, eg ska nok spisa laks tenke eg, den va heavenly sist gang :D *oppfordre alle andre te det og* :)

På lørdag sette eg kursen sørøve ijenn, me ein tradisjonelle pit-stop i Bergen sjå na Maggi,å det blir bra, sjøl om det komme te å bli kjempe trist å reisa fra Sogndal da, but i`ll be back!! :)
Så ankomme eg vell Karmøy den 16 juni, å då e det totalt avslappning før eg reise ut i Nordsjøen i 5 uker den 14 juli :) Gud ska veta at eg trenge penger :D

Ha ein forteffelige aften :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar